Opinie o Nas
FAQ - Najczęściej Zadawane Pytania
  • Czy oferujemy rabat powitalny dla nowych klientów?

Oczywiście! Wystarczy się zarejestrować, aby na pierwsze zakupy automatycznie dostać 5% rabatu. Ceny widoczne w sklepie będą normalnymi cenami (bez rabatu), ale 5% rabatu zostanie doliczone na koniec zakupów: przed potwierdzeniem zamówienia i płatnością. Rabat powitalny nie dotyczy zakupów bez rejestracji.

  • Czy oferujemy rabat lojalnościowy dla stałych klientów?

Tak! Zasady naszego programu lojalnościowego są bardzo proste: za każde kolejne zakupy za minimum 50 zł dopisujemy do Twojego konta dodatkowy 1% rabatu, aż do maksymalnego rabatu 7%. Nie ma żadnych punktów, kuponów i innych tego typu bzdur, o których każdy i tak później zapomina i pozostają niewykorzystane. Robisz zakupy -> zwiększamy Twój rabat o 1% -> następne zakupy robisz taniej -> zwiększamy Twój rabat o 1%-> następne... i tak dalej aż do 7%! Zdobyty w ten sposób rabat 7% pozostaje przypisany do Twojego konta już na zawsze. Oferta dotyczy tylko zarejestrowanych użytkowników. Nie mamy możliwości dopisania rabatu indywidualnego przy zakupach bez rejestracji. Więcej informacji tutaj.

  • Czy oferujemy cenniki hurtowe dla odbiorców prowadzących firmy?

Tak. Wiemy jak ciężko prowadzić własny biznes, dlatego dla wszystkich zainteresowanych firm mamy bardzo korzystne warunki współpracy. Zapraszamy do współpracy jeśli prowadzisz studio detailingowe, sklep motoryzacyjny, myjnię samochodową lub jakikolwiek inny biznes, w którym chcesz aby Twój samochód (lub samochody) lśnił jak nigdy dotąd. Aby skorzystać z cenników hurtowych należy zarejestrować się na naszej stronie, następnie wejść w zakładkę "Moje konto" i w liście adresów uzupełnić dane firmy (nazwa, dane kontaktowe, adres i NIP). Następnie prosimy o wysłanie informacji o nowo założonym koncie na adres mailowy biuro@bigblock.pl. Po zweryfikowaniu Państwa firmy, dodamy Wasze konto do grupy odbiorców hurtowych, co automatycznie aktywuje cenniki hurtowe.

  • Czy można się z nami skontaktować telefonicznie?

Oczywiście, jest taka możliwość. Zapraszamy do kontaktu pod numerem: +48 570-202-608. Zapraszamy również do kontaktu za pośrednictwem poczty e-mail: biuro@bigblock.pl. Odpowiadamy zwykle w ciągu kilku godzin, więc możesz być spokojny, że odpowiedź otrzymasz jeszcze tego samego dnia. 

  • Jak pakujemy przesyłki?

Wszystkie paczki, które wychodzą z naszego magazynu są starannie zapakowane zgodnie z ideą niemarnowania. Możesz więc w swojej paczce znaleźć m.in. ścinki kartonów jako wypełniacz. Butelki starannie owijamy folią bąbelkową, aby zabezpieczyć produkt przed rozlaniem. Często wykorzystujemy materiały do pakowania z odzysku. Duże przesyłki, szczególnie te zawierające 5-litrowe opakowania owijamy dodatkowo w folię stretch, aby przesyłka dotarła do Ciebie w stanie nienaruszonym! 

  • Czy oferujemy darmową wysyłkę?

Tak! Oferujemy darmową wysyłkę do paczkomatu przy zamówieniu już od 199 zł. Wysyłka kurierska (InPost lub Poczta Polska) za darmo dostępna jest przy zamówieniach od 299 zł.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl